Aφιέρωμα Camera Documento,

 Θα πέσει η νύχτα

το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ του Αντρέ Σίνγκερ αποκλειστικά στον κινηματογράφο Τριανόν

Πέμπτη - Τετάρτη (εκτός Δευτέρας)

19:00 - 20:30 - 22:00
(Δευτέρα 22:00)

 

 Την Παρασκευή 21 Απριλίου μετά την προβολή των 20:30 θα ακολουθήσει συζήτηση στρογγυλής τράπεζας

 

 

Θα πέσει η νύχτα / Night will fall 

Αγγλία/ΗΠΑ/Ισραήλ/Δανία

 

Συζήτηση στρογγυλής τράπεζας

Παρασκευή 21 Απριλίου στις 22:00

 

Εισηγητές/Εισηγήτριες:

 

Ιφιγένεια Καλαντζή, κριτικός/θεωρητικός κινηματογράφου

Χρήστος Μήτσης, κριτικός κινηματογράφου 

Νίνος Μικελίδης, κριτικός κινηματογράφου

Συντονίζει ο Θάνος Λαμπρόπουλος, παραγωγός/διανομέας

 

7 βραβεία και 13 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων:

  • Εύφημος μνεία της Ειδικής Επιτροπής, Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ του Σέφιλντ 2014
  • Ειδική μνεία, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ιερουσαλήμ 2014
  • Βραβείο για την καλύτερη χρήση φιλμικού υλικού σε ιστορική παραγωγή, Διεθνή Βραβεία Focal 2015
  • Βραβείο Καλύτερου ιστορικού προγράμματος μεγάλου μήκους, Βραβείο Καλύτερης έρευνας και Βραβείο Καλύτερου σεναρίου, Βραβεία Έμμυ Ειδησεογραφίας και Ντοκιμαντέρ 2016

Σύνοψη

Βασισμένο στο μοναδικό ντοκιμαντέρ του Άλφρεντ Χίτσκοκ German Concentration Camps Factual Survey / Γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης – Πραγματική έρευνα που γυρίστηκε το 1945, το "Θα πέσει η νύχτα" αποτελεί μια συγκλονιστική εμπειρία με φόντο τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Μέσα από τη χρήση εξαιρετικού αρχειακού υλικού και μαρτυριών από τους επιζώντες, αλλά και τους απελευθερωτές, η ταινία μιλάει για τις απόπειρες τεκμηρίωσης των σχεδόν απίστευτων σκηνών με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι οι Σύμμαχοι κατά την απελευθέρωση. Το ντοκιμαντέρ καταγράφει πώς μία ομάδα από κορυφαίους σκηνοθέτες, ανάμεσά τους ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, ο Σίντνεϊ Μπέρνσταϊν και ο Ρίτσαρντ Κρόσμαν, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να κάνουν μια ταινία που θα παρείχε αδιάψευστα στοιχεία για όσα ανακάλυψαν οι Σύμμαχοι. Το ρόλο της αφηγήτριας έχει η διάσημη ηθοποιός Έλενα Μπόναμ Κάρτερ. 

 

Η ιστορία πίσω από το ντοκιμαντέρ

Όταν οι βρετανικές, οι σοβιετικές και οι αμερικάνικες δυνάμεις απελευθέρωσαν τα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης το 1945, ο στρατός και οι εικονολήπτες των επίκαιρων κατέγραψαν τις φρικιαστικές εικόνες, με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι. Αργότερα, ο Σίντνεϊ Μπέρνσταϊν του Υπουργείου Πληροφοριών της βρετανικής κυβέρνησης και η ομάδα του, μεταξύ των οποίων ο σκηνοθέτης Άλφρεντ Χίτσκοκ, επεξεργάστηκαν το φιλμικό υλικό, πραγματοποιώντας παράλληλα γυρίσματα στο Μπέργκεν-Μπέλζεν, το Νταχάου και το Άουσβιτς, για να δημιουργήσουν μια επώδυνη ταινία με τίτλο Γερμανικά Στρατόπεδα Συγκέντρωσης – Πραγματική Έρευνα.

Το ντοκιμαντέρ Θα πέσει η νύχτα αποκαλύπτει την μέχρι εκείνη την εποχή ανείπωτη ιστορία του βαθιά συγκινητικού ντοκιμαντέρ του 1945. Αφηγήτρια είναι η Έλενα Μπόναμ-Κάρτερ και σκηνοθέτης ο Αντρέ Σίνγκερ (παραγωγός του βραβευμένου The Act of Killing του Τζόσουα Οπενχάιμερ). Το Θα πέσει η νύχτα  αντιπαραθέτει πρωτογενές υλικό και σκηνές από το ντοκιμαντέρ του 1945 με μαρτυρίες από τους επιζώντες, τους στρατιώτες που τους απελευθέρωσαν και τους σκηνοθέτες που κατέγραψαν αυτές τις φρικτές εικόνες. Τη Διεθνή Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος (Τρίτη 27 Γενάρη 2017) η ταινία προβλήθηκε τηλεοπτικά σε όλο τον κόσμο.               

Παρά την καλλιτεχνική γνησιότητα του ντοκιμαντέρ του 1945 και τη χρήση του πιο καθηλωτικού φιλμικού υλικού που τραβήχτηκε ποτέ σε στρατόπεδο συγκέντρωσης, το πρότζεκτ του Μπέρνσταϊν δεν προβλήθηκε ποτέ. Το Θα πέσει η νύχτα αφηγείται την εκπληκτική ιστορία πίσω από το ντοκιμαντέρ, παρουσιάζοντας συνεντεύξεις με επιζώντες από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, κάποιοι από τους οποίους αναγνωρίζουν τον νεότερο εαυτό τους στο φιλμ, καθώς και αρχειακές συνεντεύξεις με τον Μπέρνσταϊν (που ίδρυσε αργότερα τη Granada Television), τον Άλφρεντ Χίτσκοκ και τον σκηνοθέτη Μπίλι Γουάιλντερ.

Το ντοκιμαντέρ Γερμανικά Στρατόπεδα Συγκέντρωσης – Πραγματική Έρευνα δεν ολοκληρώθηκε το 1945, καθώς από την αρχή του πρότζεκτ υπήρξαν αρκετά προβλήματα, όπως οι πρακτικές δυσκολίες της διεθνούς συνεργασίας και οι μεταπολεμικές ελλείψεις. Αυτά τα θέματα καθυστέρησαν τόσο την ολοκλήρωση της ταινίας, που την ξεπέρασαν τα γεγονότα, όπως η προβολή δύο άλλων ταινιών από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στον γερμανικό λαό και η αλλαγή του κλίματος απέναντι στη Γερμανία, με τις αρχές να μην θεωρούν πια πρέπουσα την προβολή αυτών των θηριωδιών στη μεγάλη οθόνη.

Η τελευταία επίσημη δράση σχετικά με το ντοκιμαντέρ έγινε στις 29 Σεπτεμβρίου 1945 με την προβολή ενός πρόχειρου μοντάζ των 5 από τις 6 μπομπίνες που είχαν προγραμματιστεί να γυριστούν. Από το 1952, το ντοκιμαντέρ φυλαγόταν ανολοκλήρωτο στα αρχεία του Βασιλικού Πολεμικού Μουσείου στο Λονδίνο. Το 1984, μια εκδοχή του ντοκιμαντέρ με τίτλο MemoryoftheCamps / Μνήμες των στρατοπέδων προβλήθηκε στο Φεστιβάλ του Βερολίνου (pre-digitizationκαι χωρίς την έκτη κόπια). Αυτή η εκδοχή προβλήθηκε τηλεοπτικά στο Frontline, μέρος του δικτύου WGBHBostonPBS. Ο σχολιασμός έγινε από τον ηθοποιό Τρέβορ Χάουαρντ και στη θέση της έκτης κόπιας προβλήθηκαν σκηνές από την απελευθέρωση του στρατοπέδου Μπέργκεν-Μπέλζεν.   

Τον Δεκέμβρη του 2008, το Βασιλικό Πολεμικό Μουσείο ανακάλυψε το υλικό της έκτης κόπιας και ξεκίνησε το φιλόδοξο πρότζεκτ να ψηφιοποιήσει, αποκαταστήσει και ολοκληρώσει το ντοκιμαντέρ Γερμανικά Στρατόπεδα Συγκέντρωσης – Πραγματική Έρευνα. Η ολοκληρωμένη ταινία περιλαμβάνει σπαρακτικές συνεντεύξεις με επιζώντες, στρατιώτες, ιστορικούς και αρχειονόμους, που παρουσιάζονται μαζί με το αποκατεστημένο και σπάνιο αρχειακό φιλμικό υλικό, καθώς και τις καταθέσεις των αυτοπτών μαρτύρων. Το ντοκιμαντέρ Θα πέσει η νύχτα παρέχει μία συναρπαστική ματιά στα παρασκήνια για το πώς δημιουργήθηκε αυτό το ξεχασμένο ντοκιμαντέρ του 1945 και πώς τελικά ολοκληρώθηκε μετά από 70 χρόνια.

 

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Andre Singer

Παραγωγή: Sally Angel, Brett Ratner

Αφηγήτρια: Helena Bonham Carter

Αφηγητής «German Concentration Camps Factual Survey»: Jasper Britton

Εκτέλεσηπαραγωγής: Richard Melman, James Packer, Stephen Frears

Σενάριο: Lynette Singer

Διεύθυνσηφωτογραφίας: Richard Blanshard

Μοντάζ: Arik Lahav-Leibovich, Stephen Miller

Μουσική σύνθεση: NicholasSinger

 

 

Διαβάστε περισσότερα για την ιστορία του ντοκιμαντέρ και την αποκατάστασή του στις ιστοσελίδες:

 

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt3455822/

 

Imperial War Museum

https://goo.gl/vmwNHK

 

BFI

http://www.bfi.org.uk/news-opinion/news-bfi/features/night-will-fall-story-file-number-f3080

 

Μηχανή του χρόνου

Γιατί οι Βρετανοί εξαφάνισαν το φιλμ του Χίτσκοκ για τις θηριωδίες των Ναζί στα στρατόπεδα. Ο «μετρ του τρόμου» κατέρρευσε για μια εβδομάδα, όταν είδε τις πρώτες εικόνες από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
http://www.mixanitouxronou.gr/giati-i-vretani-exafanisan-to-film-tou-chitskok-gia-tis-thiriodies-ton-nazi-sta-stratopeda-o-metr-tou-tromou-katerrefse-gia-mia-evdomada-otan-ide-tis-protes-ikones-apo-ta-stratopeda-sigkentrosis/

 

Αφιέρωμα Camera Documento,

Άμος Οζ

ένα ντοκιμαντέρ του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου

Δευτέρα 24 Απριλίου

19:00 - 21:00

αποκλειστικά στον κινηματογράφο Τριανόν.

Η προβολή του ντοκιμαντέρ πλαισιώνεται από

συζήτηση στρογγυλής τράπεζας τη Δευτέρα 24 Απριλίου στις 20:00.

 

Άμος Οζ / Amos Oz

Συζήτηση στρογγυλής τράπεζας

Δευτέρα 24 Απριλίου στις 20:00

 

Εισηγητές/ Εισηγήτριες:

Πάνος Κυπαρίσσης, ποιητής

Γιώργος Μπράμος, κριτικός κινηματογράφου

 

Σύνοψη

«Αν μου ζητήσετε να σας πω το θέμα των βιβλίων μου με μία μόνο λέξη, θα απαντούσα: Οι οικογένειες. Αν μου ζητούσατε να σας πω το θέμα των βιβλίων μου με δύο μόνο λέξεις, θα σας έλεγα: Οι δυστυχισμένες οικογένειες. Αν μου ζητούσατε να σας πω το θέμα των βιβλίων μου με τρεις μόνο λέξεις, θα σας έλεγα: Διαβάστε τα βιβλία μου».

Με αυτή τη φράση ο Άμος Οζ αρχίζει να μιλάει για το έργο του στον Ανταίο Χρυσοστομίδη, καθισμένος στο δωμάτιο που χρησιμοποιεί ως γραφείο του στη μικρή πόλη Αράντ, στη μέση της ερήμου, όχι μακριά από τη Νεκρά Θάλασσα. Και από το έργο του, ο διάσημος ισραηλινός συγγραφέας θα περάσει σιγά-σιγά στους σπουδαιότερους σταθμούς της ζωής του: στη γέννησή του στην Ιερουσαλήμ, στην αυτοκτονία της μητέρας του όταν ο ίδιος ήταν 12 χρονών, στη ρήξη με τον πατέρα του, στην ενηλικίωση και στον γάμο του σε ένα κιμπούτς.

Με το ελληνικό συνεργείο να τον ακολουθεί από το Αράντ στην έρημο της Νεκράς Θάλασσας και από την Ιερουσαλήμ στο κιμπούτς Χούλντα κι ύστερα σε ένα από τα ταξίδια του στην Ελλάδα, στη Θεσσαλονίκη, τη Βεργίνα, σε ό,τι απέμεινε από την παλιά εβραϊκή συνοικία της Μπαρμπούτα, ο Οζ ξεδιπλώνει τη λογοτεχνική του δραστηριότητα, την καθημερινότητα της ιδιωτική του ζωής, αλλά και τις πολιτικές – φιλειρηνικές του απόψεις για την κόλαση του Μεσανατολικού.

Για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Οζ θα αναφερθεί στον τελευταίο Ισραηλινολιβανικό πόλεμο και στις δηλώσεις του που είχε κάνει τότε, που επέσυραν την κριτική πολλών φίλων του. «Είμαι υπέρ της ειρήνης, αλλά όταν κάποιος μου επιτεθεί απρόκλητα στο δρόμο, θα προσπαθήσω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου», θα εκμυστηρευτεί μπροστά στο φακό. Και, φωτογραφημένος πάνω από τον Κήπο της Γεσθημανή, θα δείξει πόσο εύκολο είναι να χωριστεί η Ιερουσαλήμ σε δύο τμήματα, το παλαιστινιακό και το ισραηλινό, και στη δημιουργία δύο ανεξάρτητων κρατών, αρκεί να υπάρξει μετριοπάθεια, βούληση για λύση και διάθεση για τους αναγκαίους συμβιβασμούς.

Συντελεστές

Δημοσιογράφοι/παρουσιαστές: Μικέλα Χαρτουλάρη, Ανταίος Χρυσοστομίδης

Σκηνοθεσία/Σενάριο: Στέλιος Χαραλαμπόπουλος

Διεύθυνση φωτογραφίας: Δημήτρης Κορδελάς

Ηχοληψία: Φάνης Καραγιώργος

Μοντάζ: Σπύρος Κόκκας

Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος

Εκτέλεση παραγωγής/παραγωγός: Θάνος Λαμπρόπουλος-Περίπλους

Παραγωγή: ΕΤ-1

 

 

 

 

Αφιέρωμα Camera Documento,

Η όψη της σιωπής

το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ του Joshua Oppenheimer

από Παρασκευή 28 Απριλίου

αποκλειστικά στον κινηματογράφο Τριανόν.

 

Η προβολή του ντοκιμαντέρ πλαισιώνεται από

συζήτηση στρογγυλής τράπεζας την Παρασκευή 28 Απριλίου στις 22:00

 

 

The look of silence/Η όψη της σιωπής

 

Σύνοψη

Μέσα από την κινηματογραφική δουλειά του Τζόσουα Οπενχάιμερ με θέμα τους αυτουργούς της γενοκτονίας στην Ινδονησία, μια οικογένεια που επέζησε ανακαλύπτει πώς δολοφονήθηκε ο γιος τους και την ταυτότητα των ανδρών που τον δολοφόνησαν. Ο νεότερος αδελφός, οφθαλμίατρος στο επάγγελμα, είναι αποφασισμένος να διαλύσει το ξόρκι της σιωπής και του φόβου, κάτω από το οποίο βρίσκονται οι επιζήσαντες, κι έτσι αντιπαρατίθεται με τους άνδρες που είναι υπεύθυνοι για το φόνο του αδελφού του – κάτι αδιανόητο για μια χώρα στην οποία οι δολοφόνοι παραμένουν στην εξουσία.

 

43 βραβεία και 36 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων:

  • Υποψηφιότητα καλύτερου ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους Όσκαρ 2016
  • Έξι βραβεία στο Φεστιβάλ Βενετίας 2014, μεταξύ των οποίων και το Μεγάλο Βραβείο Επιτροπής
  • Βραβείο κοινού στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Άμστερνταμ 2014
  • Βραβείο Peace Film στο Διεθνές Φεστιβάλ Κιν/φου Βερολίνου 2015
  • Βραβείοκαλύτερουντοκιμαντέρμεγάλουμήκους IDA (International Documentary Association) 2015
  • Βραβείο κοινού στο Διεθνές Φεστιβάλ Ανθρώπινων Δικαιωμάτων Νυρεμβέργης 2015

 

Συζήτηση στρογγυλής τράπεζας

 

Με αφορμή την έξοδο του ντοκιμαντέρ, την Παρασκευή 28 Απριλίου στις 22:00 στον κινηματογράφο Τριανόν θα πραγματοποιηθεί συζήτηση για την «Όψη της σιωπής» με ομιλητές/ομιλήτριες: Ιφιγένεια Καλαντζή, κριτικός/θεωρητικός του κινηματογράφου, Νίκος Ξυδάκης,  βουλευτής, τεχνοκριτικός, δημοσιογράφος, Νίκος Σαββάτης, θεωρητικός του κινηματογράφου, Θωμάς Τσαλαπάτης, ποιητής, Σταύρος Ζουμπουλάκης, εκδότης/συγγραφέας.

 

Σημείωμα σκηνοθέτη

Η «Πράξη του φόνου» εξέθεσε τις συνέπειες που υπάρχουν για όλους μας, όταν η πραγματικότητα χτίζεται πάνω στον τρόμο και το ψέμα. Η «Όψη της σιωπής» διερευνά πώς είναι να έχεις επιζήσει μιας τέτοιας πραγματικότητας. Υπάρχει μια σκηνή στην «Όψη της σιωπής», γυρισμένη τον Ιανουάριο του 2004, που αποτελεί τη γένεση και των δύο ταινιών: δύο πρώην αρχηγοί των ταγμάτων θανάτου με οδήγησαν στις όχθες του ποταμού Snake της Βόρειας Σουμάτρας αναπαριστώντας με εμφανή ευθυμία πώς βοήθησαν το στρατό να εκτελέσει 10.500 ανθρώπους σε μία μοναδική εκκαθάριση στις όχθες του ποταμού. Στο τέλος, ποζάρουν στο φακό, για να έχουν ένα ενθύμιο από τη χαρούμενη κι αξέχαστη για εκείνους απογευματινή τους έξοδο.

Έχοντας βιώσει μία από τις πιο τραυματικές ημέρες της ζωής μου, ήξερα ότι θα έκανα δύο διαδοχικές ταινίες. Το ανατριχιαστικό δεν ήταν ούτε η αναπαράσταση της γενοκτονίας ούτε ο κομπασμός γι’ αυτή – ξεκάθαρη έκφραση της ατιμωρησίας των δολοφόνων και της συνεχιζόμενης εξουσίας τους. Αυτό που με τρομοκράτησε ήταν το γεγονός ότι παρόλο που οι δύο άντρες δεν είχαν συναντηθεί ποτέ ξανά, έμοιαζε να διαβάζουν ένα κοινό σενάριο. Και οι δύο ένιωθαν ότι η κομπορρημοσύνη ήταν ο μοναδικός αποδεκτός τρόπος για να μιλήσουν για αυτά τα γεγονότα. Συνειδητοποίησα ότι η κομπορρημοσύνη ήταν συστημική. Έτσι, αποφάσισα ότι καμία από τις δύο ταινίες δεν θα ήταν ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ αυτό καθεαυτό για τα γεγονότα του 1965. Αντ’ αυτού, θα εξερευνούσαν την κληρονομιά της γενοκτονίας στο σήμερα. Η «Πράξη του φόνου» θα εξερευνούσε τις ψευδείς ιστορίες που λένε οι νικηφόροι εγκληματίες, ώστε να μπορούν να αντέχουν τον εαυτό τους, και τις επιπτώσεις που έχει το ψέμα στην ανθρώπινη φύση και την κοινωνία. Η άλλη ταινία θα αντιμετώπιζε ένα εξίσου σημαντικό ερώτημα: τι συμβαίνει σε μια ολόκληρη κοινωνία και τους ανθρώπους της, όταν αυτοί ζουν με το φόβο και τη σιωπή επί 50 χρόνια. Αυτή η ταινία θα ήταν «Η όψη της σιωπής».

Το να δημιουργείς μια οποιαδήποτε ταινία για τους επιζώντες μιας γενοκτονίας, μοιάζει σαν να περπατάς σε ένα ναρκοπέδιο από κλισέ, τα περισσότερα από τα οποία εξυπηρετούν την κατασκευή ενός ηρωικού (αν όχι αγιοποιημένου) πρωταγωνιστή, με τον οποίο μπορείς να ταυτιστείς. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, προσφέρουν την ψευδή διαβεβαίωση ότι εμείς δεν έχουμε καμία σχέση μ’ αυτούς τους εγκληματίες. Η παρουσίαση των επιζώντων ως αγίων, προκειμένου να διαβεβαιώσουμε τον εαυτό μας ότι εμείς είμαστε «καλοί», σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε τους επιζώντες για να εξαπατήσουμε εμάς τους ίδιους. Αφενός, είναι προσβολή για τα βιώματά τους και, αφετέρου, δεν μας βοηθάει να κατανοήσουμε τι σημαίνει να επιβιώνεις της θηριωδίας, να ζεις μια ζωή κατεστραμμένη από τη μαζική βία και να σωπαίνεις από φόβο. Για να βρούμε το δρόμο μας μέσα στο ναρκοπέδιο των κλισέ, έπρεπε να εξερευνήσουμε την ίδια τη σιωπή. Το αποτέλεσμα, «Η όψη της σιωπής», είναι ένα ποίημα για τη σιωπή που γεννιέται από τον τρόμο – ένα ποίημα όχι μόνο για την ανάγκη να σπάσουμε τη σιωπή, αλλά και για το τραύμα που προκαλείται όταν η σιωπή σπάει. Ίσως η ταινία είναι ένα μνημείο για τη σιωπή, μια υπενθύμιση ότι παρόλο που θέλουμε να προχωρήσουμε μπροστά, παρόλο που αποστρέφουμε το βλέμμα και σκεφτόμαστε άλλα πράγματα, τίποτα δεν θα αποκαταστήσει αυτό που έχει ήδη σπάσει. Τίποτα δεν θα ξυπνήσει τους νεκρούς. Πρέπει να κάνουμε μία παύση, να αναγνωρίσουμε τις ζωές που καταστράφηκαν και να καταβάλουμε προσπάθεια για να ακούσουμε τη σιωπή που ακολουθεί.                   

Τζόσουα Οπενχάιμερ

 

 imdb: http://www.imdb.com/title/tt3521134/?ref_=ttfc_fc_tt

 

Αφιέρωμα Camera Documento,

Η πράξη του φόνου

το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ του Joshua Oppenheimer

από τον Μάιο

αποκλειστικά στον κινηματογράφο Τριανόν.

 

 

The act of killing/Η πράξη του φόνου

 

 The Act of Killing
(2012) on IMDb

 Σύνοψη

«Η πράξη του φόνου» του Τζόσουα Οπενχάιμερ είναι ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα ευρωπαϊκά ντοκιμαντέρ της τελευταίας δεκαετίας. «H πράξη του φόνου» έχει προκαλέσει θόρυβο στους κύκλους της διεθνούς κοινότητας ντοκιμαντέρ, έχοντας ως πρωταγωνιστές  πρώην εκτελεστές που έδρασαν στην Ινδονησία στα μέσα της δεκαετίας του ’60, όταν η κυβέρνηση της χώρας ανατράπηκε με πραξικόπημα. Στο ντοκιμαντέρ αναπαριστούν με τη μορφή ταινίας και θεατρικού έργου τους φόνους που διέπραξαν. «Η πράξη του φόνου» είναι ένα άκρως σοκαριστικό ντοκιμαντέρ που όμοιό του δεν έχετε ξαναδεί!

52 βραβεία και 41 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων:

  • Υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ 2014
  • Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ, BAFTA 2014
  • Βραβείο Κοινού & Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, Φεστιβάλ Βερολίνου 2013
  • Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ της Δανέζικης Ακαδημίας 2013

 

Newsletter

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να μπορείτε να ενημερωθείτε άμεσα για τα νέα μας..

Επικοινωνια

Κοδριγκτώνος 21 & Πατησίων 101 (Μετρό Βικτώρια)

Social Media

Ακολουθήστε μας στα social media