Camera Documento

Κινηματογραφώντας την ιστορία

Δείτε και τα 3 ντοκιμαντέρ με ένα ημερήσιο εισιτήριο στον κινηματογράφο Τριανόν

Τιμές εισιτηρίων

Γενική είσοδος €7

Φοιτητικό, άνω των 65 €6

Παιδικό €5

Ανέργων,  ΑμεΑ (ισχύει και για έναν/μία συνοδό) €4

 

 

 

Ημέρες και ώρες προβολών

 

Πέμπτη, Παρασκευή & Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 

The act of killing/Η πράξη του φόνου

18:00

Θα πέσει η νύχτα / Night will fall

20:50

The look of silence/Η όψη της σιωπής

22:10 

  

***

Αναλυτικά οι ταινίες

Θα πέσει η νύχτα / Night will fall

Σκηνοθεσία: Αντρέ Σίνγκερ

Αγγλία/ΗΠΑ/Ισραήλ/Δανία, 75'

 

Night will fall Smiling

 

Σύνοψη

Βασισμένο στο μοναδικό ντοκιμαντέρ του Άλφρεντ Χίτσκοκ «Τεκμηριωμένη έρευνα για τα γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης» που γυρίστηκε το 1945,το «Θα πέσει η νύχτα» αποτελεί μια συγκλονιστική εμπειρίαμε φόντο ταστρατόπεδα συγκέντρωσης του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Μέσα από τη χρήση εξαιρετικού αρχειακού υλικού και μαρτυριών από τους επιζώντες, αλλά και τους απελευθερωτές, η ταινία μιλάει για τις απόπειρες τεκμηρίωσης των σχεδόν απίστευτων σκηνών με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι οι Σύμμαχοι κατά την απελευθέρωση. Το ντοκιμαντέρ καταγράφει πώς μία ομάδα από κορυφαίους σκηνοθέτες, ανάμεσά τους οΆλφρεντ Χίτσκοκ, ο Σίντνεϊ Μπέρνσταϊν και ο Ρίτσαρντ Κρόσμαν,ένωσαν τις δυνάμεις τους για να κάνουν μια ταινία που θα παρείχε αδιάψευστα στοιχεία για όσα ανακάλυψαν οι Σύμμαχοι.Το ρόλο της αφηγήτριας έχει η διάσημη ηθοποιός Έλενα Μπόναμ Κάρτερ. 

 

The look of silence/Η όψη της σιωπής

 

Σκηνοθεσία: Τζόσουα Οπενχάιμερ

Δανία-Ινδονησία-Νορβηγία-Φινλανδία-Μεγ. Βρετανία, 2014, 98’

 

TheLookofSilence low res

 

Σύνοψη

Μέσα από την κινηματογραφική δουλειά του Τζόσουα Οπενχάιμερ με θέμα τους αυτουργούς της γενοκτονίας στην Ινδονησία, μια οικογένεια που επέζησε ανακαλύπτει πώς δολοφονήθηκε ο γιος τους και την ταυτότητα των ανδρών που τον δολοφόνησαν. Ο νεότερος αδελφός είναι αποφασισμένος να διαλύσει το ξόρκι της σιωπής και του φόβου, κάτω από το οποίο βρίσκονται οι επιζήσαντες, κι έτσι αντιπαρατίθεται με τους άνδρες που είναι υπεύθυνοι για το φόνο του αδελφού του – κάτι αδιανόητο για μια χώρα στην οποία οι δολοφόνοι παραμένουν στην εξουσία.

 

The act of killing/Η πράξη του φόνου

Σκηνοθεσία: Τζόσουα Οπενχάιμερ, Κριστίν Σιν

Δανία/Νορβηγία/Βρετανία, 2012, 116’

 

TheActofKilling pinkfish low res

 

Σύνοψη

«Η πράξη του φόνου» των Τζόσουα Οπενχάιμερ, Κριστίν Σιν και ανώνυμου σκηνοθέτη είναι ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα ευρωπαϊκά ντοκιμαντέρ της τελευταίας δεκαετίας. «H πράξη του φόνου» έχει προκαλέσει θόρυβο στους κύκλους της διεθνούς βιομηχανίας ντοκιμαντέρ, έχοντας ως πρωταγωνιστές  πρώην εκτελεστές που έδρασαν στην Ινδονησία στα μέσα της δεκαετίας του ’60, όταν η κυβέρνηση της χώρας ανατράπηκε με πραξικόπημα. Στο ντοκιμαντέρ αναπαριστούν με τη μορφή ταινίας και θεατρικού έργου τους φόνους που διέπραξαν.

 

 

Αφιέρωμα Camera Documento,

Η πράξη του φόνου

το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ του Joshua Oppenheimer

αποκλειστικά στον κινηματογράφο Τριανόν.

Πέμπτη, Παρασκευή

& Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 

18:00

  

 

The act of killing/Η πράξη του φόνου

 

 The Act of Killing
(2012) on IMDb

 Σύνοψη

«Η πράξη του φόνου» του Τζόσουα Οπενχάιμερ είναι ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα ευρωπαϊκά ντοκιμαντέρ της τελευταίας δεκαετίας. «H πράξη του φόνου» έχει προκαλέσει θόρυβο στους κύκλους της διεθνούς κοινότητας ντοκιμαντέρ, έχοντας ως πρωταγωνιστές  πρώην εκτελεστές που έδρασαν στην Ινδονησία στα μέσα της δεκαετίας του ’60, όταν η κυβέρνηση της χώρας ανατράπηκε με πραξικόπημα. Στο ντοκιμαντέρ αναπαριστούν με τη μορφή ταινίας και θεατρικού έργου τους φόνους που διέπραξαν. «Η πράξη του φόνου» είναι ένα άκρως σοκαριστικό ντοκιμαντέρ που όμοιό του δεν έχετε ξαναδεί!

52 βραβεία και 41 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων:

  • Υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ 2014
  • Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ, BAFTA 2014
  • Βραβείο Κοινού & Βραβείο Κριτικής Επιτροπής, Φεστιβάλ Βερολίνου 2013
  • Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ της Δανέζικης Ακαδημίας 2013

 

Aφιέρωμα Camera Documento,

 Θα πέσει η νύχτα

το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ του Αντρέ Σίνγκερ αποκλειστικά στον κινηματογράφο Τριανόν

 

Πέμπτη, Παρασκευή

& Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 

20:50 

  

Θα πέσει η νύχτα / Night will fall 

Αγγλία/ΗΠΑ/Ισραήλ/Δανία

 

Σύνοψη

Βασισμένο στο μοναδικό ντοκιμαντέρ του Άλφρεντ Χίτσκοκ German Concentration Camps Factual Survey / Γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης – Πραγματική έρευνα που γυρίστηκε το 1945, το "Θα πέσει η νύχτα" αποτελεί μια συγκλονιστική εμπειρία με φόντο τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Μέσα από τη χρήση εξαιρετικού αρχειακού υλικού και μαρτυριών από τους επιζώντες, αλλά και τους απελευθερωτές, η ταινία μιλάει για τις απόπειρες τεκμηρίωσης των σχεδόν απίστευτων σκηνών με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι οι Σύμμαχοι κατά την απελευθέρωση. Το ντοκιμαντέρ καταγράφει πώς μία ομάδα από κορυφαίους σκηνοθέτες, ανάμεσά τους ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, ο Σίντνεϊ Μπέρνσταϊν και ο Ρίτσαρντ Κρόσμαν, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να κάνουν μια ταινία που θα παρείχε αδιάψευστα στοιχεία για όσα ανακάλυψαν οι Σύμμαχοι. Το ρόλο της αφηγήτριας έχει η διάσημη ηθοποιός Έλενα Μπόναμ Κάρτερ. 

 

Συζήτηση στρογγυλής τράπεζας

Παρασκευή 21 Απριλίου στις 22:00

 

Εισηγητές/Εισηγήτριες:

 

Ιφιγένεια Καλαντζή, κριτικός/θεωρητικός κινηματογράφου

Χρήστος Μήτσης, κριτικός κινηματογράφου 

Νίνος Μικελίδης, κριτικός κινηματογράφου

Συντονίζει ο Θάνος Λαμπρόπουλος, παραγωγός/διανομέας

 

7 βραβεία και 13 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων:

  • Εύφημος μνεία της Ειδικής Επιτροπής, Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ του Σέφιλντ 2014
  • Ειδική μνεία, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ιερουσαλήμ 2014
  • Βραβείο για την καλύτερη χρήση φιλμικού υλικού σε ιστορική παραγωγή, Διεθνή Βραβεία Focal 2015
  • Βραβείο Καλύτερου ιστορικού προγράμματος μεγάλου μήκους, Βραβείο Καλύτερης έρευνας και Βραβείο Καλύτερου σεναρίου, Βραβεία Έμμυ Ειδησεογραφίας και Ντοκιμαντέρ 2016

 

 

Η ιστορία πίσω από το ντοκιμαντέρ

Όταν οι βρετανικές, οι σοβιετικές και οι αμερικάνικες δυνάμεις απελευθέρωσαν τα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης το 1945, ο στρατός και οι εικονολήπτες των επίκαιρων κατέγραψαν τις φρικιαστικές εικόνες, με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι. Αργότερα, ο Σίντνεϊ Μπέρνσταϊν του Υπουργείου Πληροφοριών της βρετανικής κυβέρνησης και η ομάδα του, μεταξύ των οποίων ο σκηνοθέτης Άλφρεντ Χίτσκοκ, επεξεργάστηκαν το φιλμικό υλικό, πραγματοποιώντας παράλληλα γυρίσματα στο Μπέργκεν-Μπέλζεν, το Νταχάου και το Άουσβιτς, για να δημιουργήσουν μια επώδυνη ταινία με τίτλο Γερμανικά Στρατόπεδα Συγκέντρωσης – Πραγματική Έρευνα.

Το ντοκιμαντέρ Θα πέσει η νύχτα αποκαλύπτει την μέχρι εκείνη την εποχή ανείπωτη ιστορία του βαθιά συγκινητικού ντοκιμαντέρ του 1945. Αφηγήτρια είναι η Έλενα Μπόναμ-Κάρτερ και σκηνοθέτης ο Αντρέ Σίνγκερ (παραγωγός του βραβευμένου The Act of Killing του Τζόσουα Οπενχάιμερ). Το Θα πέσει η νύχτα  αντιπαραθέτει πρωτογενές υλικό και σκηνές από το ντοκιμαντέρ του 1945 με μαρτυρίες από τους επιζώντες, τους στρατιώτες που τους απελευθέρωσαν και τους σκηνοθέτες που κατέγραψαν αυτές τις φρικτές εικόνες. Τη Διεθνή Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος (Τρίτη 27 Γενάρη 2017) η ταινία προβλήθηκε τηλεοπτικά σε όλο τον κόσμο.               

Παρά την καλλιτεχνική γνησιότητα του ντοκιμαντέρ του 1945 και τη χρήση του πιο καθηλωτικού φιλμικού υλικού που τραβήχτηκε ποτέ σε στρατόπεδο συγκέντρωσης, το πρότζεκτ του Μπέρνσταϊν δεν προβλήθηκε ποτέ. Το Θα πέσει η νύχτα αφηγείται την εκπληκτική ιστορία πίσω από το ντοκιμαντέρ, παρουσιάζοντας συνεντεύξεις με επιζώντες από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, κάποιοι από τους οποίους αναγνωρίζουν τον νεότερο εαυτό τους στο φιλμ, καθώς και αρχειακές συνεντεύξεις με τον Μπέρνσταϊν (που ίδρυσε αργότερα τη Granada Television), τον Άλφρεντ Χίτσκοκ και τον σκηνοθέτη Μπίλι Γουάιλντερ.

Το ντοκιμαντέρ Γερμανικά Στρατόπεδα Συγκέντρωσης – Πραγματική Έρευνα δεν ολοκληρώθηκε το 1945, καθώς από την αρχή του πρότζεκτ υπήρξαν αρκετά προβλήματα, όπως οι πρακτικές δυσκολίες της διεθνούς συνεργασίας και οι μεταπολεμικές ελλείψεις. Αυτά τα θέματα καθυστέρησαν τόσο την ολοκλήρωση της ταινίας, που την ξεπέρασαν τα γεγονότα, όπως η προβολή δύο άλλων ταινιών από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στον γερμανικό λαό και η αλλαγή του κλίματος απέναντι στη Γερμανία, με τις αρχές να μην θεωρούν πια πρέπουσα την προβολή αυτών των θηριωδιών στη μεγάλη οθόνη.

Η τελευταία επίσημη δράση σχετικά με το ντοκιμαντέρ έγινε στις 29 Σεπτεμβρίου 1945 με την προβολή ενός πρόχειρου μοντάζ των 5 από τις 6 μπομπίνες που είχαν προγραμματιστεί να γυριστούν. Από το 1952, το ντοκιμαντέρ φυλαγόταν ανολοκλήρωτο στα αρχεία του Βασιλικού Πολεμικού Μουσείου στο Λονδίνο. Το 1984, μια εκδοχή του ντοκιμαντέρ με τίτλο MemoryoftheCamps / Μνήμες των στρατοπέδων προβλήθηκε στο Φεστιβάλ του Βερολίνου (pre-digitizationκαι χωρίς την έκτη κόπια). Αυτή η εκδοχή προβλήθηκε τηλεοπτικά στο Frontline, μέρος του δικτύου WGBHBostonPBS. Ο σχολιασμός έγινε από τον ηθοποιό Τρέβορ Χάουαρντ και στη θέση της έκτης κόπιας προβλήθηκαν σκηνές από την απελευθέρωση του στρατοπέδου Μπέργκεν-Μπέλζεν.   

Τον Δεκέμβρη του 2008, το Βασιλικό Πολεμικό Μουσείο ανακάλυψε το υλικό της έκτης κόπιας και ξεκίνησε το φιλόδοξο πρότζεκτ να ψηφιοποιήσει, αποκαταστήσει και ολοκληρώσει το ντοκιμαντέρ Γερμανικά Στρατόπεδα Συγκέντρωσης – Πραγματική Έρευνα. Η ολοκληρωμένη ταινία περιλαμβάνει σπαρακτικές συνεντεύξεις με επιζώντες, στρατιώτες, ιστορικούς και αρχειονόμους, που παρουσιάζονται μαζί με το αποκατεστημένο και σπάνιο αρχειακό φιλμικό υλικό, καθώς και τις καταθέσεις των αυτοπτών μαρτύρων. Το ντοκιμαντέρ Θα πέσει η νύχτα παρέχει μία συναρπαστική ματιά στα παρασκήνια για το πώς δημιουργήθηκε αυτό το ξεχασμένο ντοκιμαντέρ του 1945 και πώς τελικά ολοκληρώθηκε μετά από 70 χρόνια.

 

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Andre Singer

Παραγωγή: Sally Angel, Brett Ratner

Αφηγήτρια: Helena Bonham Carter

Αφηγητής «German Concentration Camps Factual Survey»: Jasper Britton

Εκτέλεσηπαραγωγής: Richard Melman, James Packer, Stephen Frears

Σενάριο: Lynette Singer

Διεύθυνσηφωτογραφίας: Richard Blanshard

Μοντάζ: Arik Lahav-Leibovich, Stephen Miller

Μουσική σύνθεση: NicholasSinger

 

 

Διαβάστε περισσότερα για την ιστορία του ντοκιμαντέρ και την αποκατάστασή του στις ιστοσελίδες:

 

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt3455822/

 

Imperial War Museum

https://goo.gl/vmwNHK

 

BFI

http://www.bfi.org.uk/news-opinion/news-bfi/features/night-will-fall-story-file-number-f3080

 

Μηχανή του χρόνου

Γιατί οι Βρετανοί εξαφάνισαν το φιλμ του Χίτσκοκ για τις θηριωδίες των Ναζί στα στρατόπεδα. Ο «μετρ του τρόμου» κατέρρευσε για μια εβδομάδα, όταν είδε τις πρώτες εικόνες από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
http://www.mixanitouxronou.gr/giati-i-vretani-exafanisan-to-film-tou-chitskok-gia-tis-thiriodies-ton-nazi-sta-stratopeda-o-metr-tou-tromou-katerrefse-gia-mia-evdomada-otan-ide-tis-protes-ikones-apo-ta-stratopeda-sigkentrosis/

 

Αφιέρωμα Camera Documento,

Η όψη της σιωπής

το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ του Joshua Oppenheimer 

Πέμπτη, Παρασκευή

& Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη

22.10

  

The look of silence/Η όψη της σιωπής

 

Σύνοψη

Μέσα από την κινηματογραφική δουλειά του Τζόσουα Οπενχάιμερ με θέμα τους αυτουργούς της γενοκτονίας στην Ινδονησία, μια οικογένεια που επέζησε ανακαλύπτει πώς δολοφονήθηκε ο γιος τους και την ταυτότητα των ανδρών που τον δολοφόνησαν. Ο νεότερος αδελφός, οφθαλμίατρος στο επάγγελμα, είναι αποφασισμένος να διαλύσει το ξόρκι της σιωπής και του φόβου, κάτω από το οποίο βρίσκονται οι επιζήσαντες, κι έτσι αντιπαρατίθεται με τους άνδρες που είναι υπεύθυνοι για το φόνο του αδελφού του – κάτι αδιανόητο για μια χώρα στην οποία οι δολοφόνοι παραμένουν στην εξουσία.

 

43 βραβεία και 36 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων:

  • Υποψηφιότητα καλύτερου ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους Όσκαρ 2016
  • Έξι βραβεία στο Φεστιβάλ Βενετίας 2014, μεταξύ των οποίων και το Μεγάλο Βραβείο Επιτροπής
  • Βραβείο κοινού στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Άμστερνταμ 2014
  • Βραβείο Peace Film στο Διεθνές Φεστιβάλ Κιν/φου Βερολίνου 2015
  • Βραβείοκαλύτερουντοκιμαντέρμεγάλουμήκους IDA (International Documentary Association) 2015
  • Βραβείο κοινού στο Διεθνές Φεστιβάλ Ανθρώπινων Δικαιωμάτων Νυρεμβέργης 2015

  

Σημείωμα σκηνοθέτη

Η «Πράξη του φόνου» εξέθεσε τις συνέπειες που υπάρχουν για όλους μας, όταν η πραγματικότητα χτίζεται πάνω στον τρόμο και το ψέμα. Η «Όψη της σιωπής» διερευνά πώς είναι να έχεις επιζήσει μιας τέτοιας πραγματικότητας. Υπάρχει μια σκηνή στην «Όψη της σιωπής», γυρισμένη τον Ιανουάριο του 2004, που αποτελεί τη γένεση και των δύο ταινιών: δύο πρώην αρχηγοί των ταγμάτων θανάτου με οδήγησαν στις όχθες του ποταμού Snake της Βόρειας Σουμάτρας αναπαριστώντας με εμφανή ευθυμία πώς βοήθησαν το στρατό να εκτελέσει 10.500 ανθρώπους σε μία μοναδική εκκαθάριση στις όχθες του ποταμού. Στο τέλος, ποζάρουν στο φακό, για να έχουν ένα ενθύμιο από τη χαρούμενη κι αξέχαστη για εκείνους απογευματινή τους έξοδο.

Έχοντας βιώσει μία από τις πιο τραυματικές ημέρες της ζωής μου, ήξερα ότι θα έκανα δύο διαδοχικές ταινίες. Το ανατριχιαστικό δεν ήταν ούτε η αναπαράσταση της γενοκτονίας ούτε ο κομπασμός γι’ αυτή – ξεκάθαρη έκφραση της ατιμωρησίας των δολοφόνων και της συνεχιζόμενης εξουσίας τους. Αυτό που με τρομοκράτησε ήταν το γεγονός ότι παρόλο που οι δύο άντρες δεν είχαν συναντηθεί ποτέ ξανά, έμοιαζε να διαβάζουν ένα κοινό σενάριο. Και οι δύο ένιωθαν ότι η κομπορρημοσύνη ήταν ο μοναδικός αποδεκτός τρόπος για να μιλήσουν για αυτά τα γεγονότα. Συνειδητοποίησα ότι η κομπορρημοσύνη ήταν συστημική. Έτσι, αποφάσισα ότι καμία από τις δύο ταινίες δεν θα ήταν ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ αυτό καθεαυτό για τα γεγονότα του 1965. Αντ’ αυτού, θα εξερευνούσαν την κληρονομιά της γενοκτονίας στο σήμερα. Η «Πράξη του φόνου» θα εξερευνούσε τις ψευδείς ιστορίες που λένε οι νικηφόροι εγκληματίες, ώστε να μπορούν να αντέχουν τον εαυτό τους, και τις επιπτώσεις που έχει το ψέμα στην ανθρώπινη φύση και την κοινωνία. Η άλλη ταινία θα αντιμετώπιζε ένα εξίσου σημαντικό ερώτημα: τι συμβαίνει σε μια ολόκληρη κοινωνία και τους ανθρώπους της, όταν αυτοί ζουν με το φόβο και τη σιωπή επί 50 χρόνια. Αυτή η ταινία θα ήταν «Η όψη της σιωπής».

Το να δημιουργείς μια οποιαδήποτε ταινία για τους επιζώντες μιας γενοκτονίας, μοιάζει σαν να περπατάς σε ένα ναρκοπέδιο από κλισέ, τα περισσότερα από τα οποία εξυπηρετούν την κατασκευή ενός ηρωικού (αν όχι αγιοποιημένου) πρωταγωνιστή, με τον οποίο μπορείς να ταυτιστείς. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, προσφέρουν την ψευδή διαβεβαίωση ότι εμείς δεν έχουμε καμία σχέση μ’ αυτούς τους εγκληματίες. Η παρουσίαση των επιζώντων ως αγίων, προκειμένου να διαβεβαιώσουμε τον εαυτό μας ότι εμείς είμαστε «καλοί», σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε τους επιζώντες για να εξαπατήσουμε εμάς τους ίδιους. Αφενός, είναι προσβολή για τα βιώματά τους και, αφετέρου, δεν μας βοηθάει να κατανοήσουμε τι σημαίνει να επιβιώνεις της θηριωδίας, να ζεις μια ζωή κατεστραμμένη από τη μαζική βία και να σωπαίνεις από φόβο. Για να βρούμε το δρόμο μας μέσα στο ναρκοπέδιο των κλισέ, έπρεπε να εξερευνήσουμε την ίδια τη σιωπή. Το αποτέλεσμα, «Η όψη της σιωπής», είναι ένα ποίημα για τη σιωπή που γεννιέται από τον τρόμο – ένα ποίημα όχι μόνο για την ανάγκη να σπάσουμε τη σιωπή, αλλά και για το τραύμα που προκαλείται όταν η σιωπή σπάει. Ίσως η ταινία είναι ένα μνημείο για τη σιωπή, μια υπενθύμιση ότι παρόλο που θέλουμε να προχωρήσουμε μπροστά, παρόλο που αποστρέφουμε το βλέμμα και σκεφτόμαστε άλλα πράγματα, τίποτα δεν θα αποκαταστήσει αυτό που έχει ήδη σπάσει. Τίποτα δεν θα ξυπνήσει τους νεκρούς. Πρέπει να κάνουμε μία παύση, να αναγνωρίσουμε τις ζωές που καταστράφηκαν και να καταβάλουμε προσπάθεια για να ακούσουμε τη σιωπή που ακολουθεί.                   

Τζόσουα Οπενχάιμερ

 

 imdb: http://www.imdb.com/title/tt3521134/?ref_=ttfc_fc_tt

 

Newsletter

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να μπορείτε να ενημερωθείτε άμεσα για τα νέα μας..

Επικοινωνια

Κοδριγκτώνος 21 & Πατησίων 101 (Μετρό Βικτώρια)

Social Media

Ακολουθήστε μας στα social media